Wednesday, October 1, 2014

AEON - 每月會員尊享優惠

如未能閱讀內容,可按此查閱
 

2014年10月1日

親愛的 AEON MEMBER CARD 會員:

 
AEON MEMBER CARD會員10月優惠號外
一年一度的周年誌慶又到喇!當然唔小得會員優惠啦!今年我地有好多得意又實用嘅精品換購,你又點可以錯過呀?
AEON會員價

10月份我地為你準備左多種優惠貨品,務求令你地以最超值嘅價錢買到你心頭好。

AEON MEMBER CARD積分大放送
AEON MEMBER CARD積分好洗好用,今次我地特別為你挑選左幾樣精選貨品。
「香港情懷系列」精選換購
今次我地為大家送上「香港情懷系列」,唔知大家仲記唔記得細細個屋企住嘅地方總有一兩個郵箱喺你左近,依家都好難再見到佢地喇。依家我地一齊回歸一下啦…
AEON信用卡尊享優惠
由10月9日起至11月2日於AEON購物均可享3重優惠。
購買康維他指定貨品可享低至75折
天然保健專家康維他(Comvita)今年40週年,特別為AEON MEMBER CARD會員帶來秋冬滋潤甜蜜驚喜。由2014年10月10至31日,以AEON MEMBER CARD及康維他優惠券購物,尊享低至75折,更有機會換領指定麥蘆卡蜂蜜潤喉糖或康維他$50優惠券(優惠只適用於AEON康怡、黃埔及屯門店之康維他專櫃)。立即下載優惠券
 
 
永旺(香港)百貨有限公司

請不要回覆此電郵。如有任何查詢,請電郵至 webmaster@aeonstores.com.hk
如欲更改電郵地址,請按此
如 閣下不希望再收到有關AEON推廣項目之郵件,請按此

No comments:

Post a Comment